Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Producent: Wydawnictwo NOWIK (przejdź do produktów)

Praca z uczniem mającym trudności z matematyką. SP VII–VIII. Poradnik metodyczny, diagnozy, karty ćwiczeń

0.00 (Oceny: 0 Recenzje: 0) Przejdź do sekcji Opinie

Książka zawiera materiały do pracy z uczniami mającymi problemy z uczeniem się mate­matyki na poziomie klas VII–VIII szkoły podstawowej. Zadania są opracowane z myślą o takich właśnie uczniach, ale jest także wielu uczniów, którzy nawet jak nie posiadają żadnej opinii lub orzecze­nia – mają nie mniejsze trudności z rozwiązywaniem zadań matematycznych. Dla każdej z klas opracowano różne formy sprawdzania umiejętności.

Przejdź do pełnego opisu
21,00 zł
Cena regularna: 30,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 25,50 zł
Promocja trwa do 1 maja 2025
egz.
Dostępność:
duża ilość
Czas wysyłki: 48 godzin

ISBN: 978-83-65587-85-5

Opis

Książka zawiera materiały do pracy z uczniami mającymi problemy z uczeniem się mate­matyki na poziomie klas VII–VIII szkoły podstawowej. Zadania są opracowane z myślą o takich właśnie uczniach, ale jest także wielu uczniów, którzy nawet jak nie posiadają żadnej opinii lub orzecze­nia – mają nie mniejsze trudności z rozwiązywaniem zadań matematycznych. Dla każdej z klas opracowano różne formy sprawdzania umiejętności.

 

W książce znajdują się:

  • Sprawdziany wstępne w klasach VII–VIII
  • Sprawdziany – badania wyników po okresie I semestru w każdej klasie
  • Kartkówki kontrolne do każdej klasy
  • Karty analizy sprawdzianów wstępnych i badania wyników po I semestrze oraz kartkówek
  • Karty ćwiczeń oznaczone np. K1, K2 itp.
  • Odpowiedzi do sprawdzianów i kartkówek

Matematyka, jest przedmiotem szczególnym (obok języka obcego i polskiego), gdzie praca wyrównawcza jest bardzo wskazana. Na poziomie klasy siódmej i ósmej szkoły podstawowej tylko niewielu rodziców może skutecznie i dobrze pomóc swojemu dziecku w rozwiązywaniu zadań z matematyki. Dlatego właściwe zorganizowanie pomocy w szkole jest potrzebne, wręcz konieczne. Nauczyciel matematyki musi starannie dobierać formy i metody pracy z uczniami, w porę wykrywać tych uczniów, którzy wymagają pomocy i z nimi pracować. Zadaniem nauczyciela jest przede wszystkim przełamanie lęku przed matematyką, który paraliżuje działanie, i spowodowanie, by i ci najsłabsi uczniowie uwierzyli, że jednak coś mogą i potrafią. W związku z tym należy bardzo starannie przemyśleć i zaplanować swoją pracę z uczniem najsłabszym.

 

 

Bezpieczeństwo produktu

Opinie

0.00
Liczba ocen: 0
Oceń i opisz