Praca z uczniem mającym trudności z matematyką. SP VII–VIII. Poradnik metodyczny, diagnozy, karty ćwiczeń
Wystaw opinię o produkcie
Książka zawiera materiały do pracy z uczniami mającymi problemy z uczeniem się matematyki na poziomie klas VII–VIII szkoły podstawowej. Zadania są opracowane z myślą o takich właśnie uczniach, ale jest także wielu uczniów, którzy nawet jak nie posiadają żadnej opinii lub orzeczenia – mają nie mniejsze trudności z rozwiązywaniem zadań matematycznych. Dla każdej z klas opracowano różne formy sprawdzania umiejętności.
ISBN: 978-83-65587-85-5
Opis
Książka zawiera materiały do pracy z uczniami mającymi problemy z uczeniem się matematyki na poziomie klas VII–VIII szkoły podstawowej. Zadania są opracowane z myślą o takich właśnie uczniach, ale jest także wielu uczniów, którzy nawet jak nie posiadają żadnej opinii lub orzeczenia – mają nie mniejsze trudności z rozwiązywaniem zadań matematycznych. Dla każdej z klas opracowano różne formy sprawdzania umiejętności.
W książce znajdują się:
- Sprawdziany wstępne w klasach VII–VIII
- Sprawdziany – badania wyników po okresie I semestru w każdej klasie
- Kartkówki kontrolne do każdej klasy
- Karty analizy sprawdzianów wstępnych i badania wyników po I semestrze oraz kartkówek
- Karty ćwiczeń oznaczone np. K1, K2 itp.
- Odpowiedzi do sprawdzianów i kartkówek
Matematyka, jest przedmiotem szczególnym (obok języka obcego i polskiego), gdzie praca wyrównawcza jest bardzo wskazana. Na poziomie klasy siódmej i ósmej szkoły podstawowej tylko niewielu rodziców może skutecznie i dobrze pomóc swojemu dziecku w rozwiązywaniu zadań z matematyki. Dlatego właściwe zorganizowanie pomocy w szkole jest potrzebne, wręcz konieczne. Nauczyciel matematyki musi starannie dobierać formy i metody pracy z uczniami, w porę wykrywać tych uczniów, którzy wymagają pomocy i z nimi pracować. Zadaniem nauczyciela jest przede wszystkim przełamanie lęku przed matematyką, który paraliżuje działanie, i spowodowanie, by i ci najsłabsi uczniowie uwierzyli, że jednak coś mogą i potrafią. W związku z tym należy bardzo starannie przemyśleć i zaplanować swoją pracę z uczniem najsłabszym.
Bezpieczeństwo produktu
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.