Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej wyd II
Wystaw opinię o produkcie
Zestaw 23 kart pracy dla uczniów, zamieszczony w niniejszej książce, może się sprawdzić w roli przewodnika po funkcjach w trakcie przygotowań do matury z matematyki od roku szkolnego 2024/2025.
ISBN: 978-83-65587-90-9
Cechy produktu
Książki
- Autor Anna Płońska
- Typ książki Karty pracy
- Liczba stron 160
- Oprawa miękka
- Rok wydania 2025
- Format A4
Opis
Na potrzeby uczniów o specyficznych trudnościach w uczeniu się matematyki i ich nauczycieli odpowiada książka pt. Jak pokonać trudności z matematyką w szkole ponadgimnazjalnej. Książka Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej stanowi jej kontynuację, zawierając uzupełnienie o treści dotyczące funkcji, które wcześniej zostały zaprezentowane selektywnie.
Materiał zebrany w tej książce jest przeznaczony zarówno dla uczniów, u których trudności w uczeniu się matematyki są skutkiem różnego rodzaju zaniedbań, jak i dla uczniów, u których trudności wynikają z zaburzeń rozwojowych o różnym charakterze i nasileniu. Przygotowanie ich do egzaminu maturalnego z matematyki stanowi dla nauczyciela nie lada wyzwanie. Do osiągnięcia tego celu niezbędne jest właściwe podejście do procesu dydaktycznego i odpowiednio dostosowany materiał dydaktyczny.
Zestaw 23 kart pracy dla uczniów, zamieszczony w niniejszej książce, może się sprawdzić w roli przewodnika po funkcjach w trakcie przygotowań do matury z matematyki od roku szkolnego 2024/2025.
Bezpieczeństwo produktu
Osoba odpowiedzialna na terenie UE
Wydawnictwo Nowik s. j.
Wschodnia 25
45-449 Opole, Polska
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.