Jak kupować?

 

Witamy na stronie Wydawnictwa Nowik Sp.j.

 

Zapraszamy do zapoznania się z naszymi publikacjami i do zakupienia, tych, które chcielibyście mieć na półce swojej biblioteczki. Mamy nadzieję, że zamieszczone niżej informacje okażą się pomocne.

 

  1. Jak znaleźć szukaną pozycję?
  2. Jak się zalogować?
  3. Jak skompletować zamówienie?
  4. Płatność i wysyłka
  5. Zamówienie złożone - jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

 

1. Jak znaleźć szukaną pozycję?

Na główych stronach danych działów wyświetlają się aktualności - informacje o nowościach czy promocjach w danym dziale. Zmieniają się co kilka sekund, przesuwając pasek nawigacyjny po lewej stronie  można wybrać interesującą nas wiadomości kliknąć aby przeczytać więcej lub wejść na stronę danej promocji.

 

W każdym dziale, poniżej Aktualności, po lewej stronie, wyświetla się lista kategorii. 

 

 

Znaczki przy kategoriach informują czy dana kategoria posiada podkategorię.

 

 dana kategoria nie posiada podkategorii

 dana kategoria posiada podkategorie

 

 

 


 

 

Ponad banerem z działami jest umieszczona uniwersalna wyszukiwarka - możesz wpisać w nią tytuł lub jego fragment, nazwisko autora, nr ISBN czy słowa, które opisują szukany produkt np. "Matura" czy "kostki". Poszukiwane słowo musi mieć co najmniej 3 znaki.

 

Po wpisaniu pierwszych liter pojawia się propozycja najpopularniejszego wyniku wyszukań. Można to oczywiście zignorować i wpisać całe słowo i wtedy kliknąć w lupę po prawej stronie paska wyszukania.

 

Wyświetlone wyniki wyszukania można sortować wg. nazwy, autora i ceny. Można także skorzystać z filtrów i ograniczyć efekty wyszukania do zakresu cenowego, autora, wydawcy czy innych atrybutów produktu.

 

 

Na górze obok sortowania można przejść do kolejnych stron z wyszukanymi produktami. 

 

 

 

 

 

 

Klikając na okładkę lub tytuł przechodzimy do wybranego produktu. Klikając na kup teraz dodajemy produkt do koszyka. 

 

 

 


 


 

Każdy produkt posiada podstawowe dane "metrykalne" - inne będą to przy książce a inne przy grze, ułatwi to wyszukanie ale też weryfikację wyszukania. Staramy się w miarę możliwości zamieszczać jak najszersze opisy produktów by można było się z nim zapoznać jak najlepiej i podjąć dobrą decyzję o zakupie tego co na naprawdę interesuje. Niestety nie zawsze producenci czy hurtownicy wykazują się taką starannością w opisie ich produktów czy to książek, gier czy innych towarów.

W zakładce specyfikacja są zamieszczone wszystkie dostępne informacje o produkcie. 

Zakładka oceny i recenzje to opinie i oceny danego produktu wystawione przez kupujących. Zachęcamy do wyrażania opinii o zakupionych u nas produktach ale także jeśli znacie ten tytuł i uważacie, że warto go polecić innym. Co miesiąc twórca najciekawszej recenzji będzie nagradzany.

W zakładce pobierz są zamieszczane fragmenty książek lub instrukcje gier, zazwyczaj w formacie pdf, które można ściągnąć na komputer i zapoznać się z nimi przed zakupem. 

 

 

Jeżeli produkt jest w promocji, cena detaliczna jest przekreślona i podana jest poniżej obowiązująca cena.

Kiedy już podejmiemy decyzję o zakupie, aby dodać produkt do koszyka, należy kliknąć do koszyka. W okienku wybierz ilość można zmienić ilość 

W każdej chwili można sprawdzić koszty wysyłki, klikając na sprawdź koszty wysyłki. Wyświetli się wtedy okno z pełną informacją. 

 

 

 

 

 

2. Jak się zalogować?

 

Zamówienia można składać posiadając konto użytkownika tropy.pl jak również bez rejestracji.

Użytkownicy zarejestrowani mają dostęp do historii zakupów oraz do treści "tylko dla zalogowanych" które będą dodawane sukcesywnie na stronie.

Rejestrację można przeprowadzić także podczas finalizowania składania zamówienia.

Aby zarejestrować się należy na górze strony kliknąć rejestracja i wyświetli się wówczas strona rejestracji, należy wypełnić podane okna. Jeśłi chcesz otrzymywać informacje  o nowościach i promocjach, do czego zachęcam gorąco, proszę wybierz interesujące Cię tematy. Jeśli jesteś nauczycielem zaznacz to okienko. Planujemy dla osób będących nauczycielami już wkrótce udostępniać treści tylko dla nich.

Można także logować się przez konto na Facebooku.

Po rejestracji otrzymasz maila z potwierdzeniem założenia konta na tropy.pl

Ostatnio na niektórych serwerach zaostrzono politykę antyspamową i maile aktywujące konta jak i maile z potwierdzeniami zamówień trafiają do skrzynki SPAM. Zatem warto sprawdzić czy nasz mail z aktywacją konta nie znalazł się w takiej skrzynce. Szczególnie dotyczy to kont mailowych z Wirtualnej Polski.
 

Pozostałe dane, niezbędne do realizacji zamówienia należy podać przy finalizowaniu zamówienia. Wówczas pojawi się formularz do wypełnienia dane osobowe i ewentualne dane do faktury, jak również możliwość podania innego adresu wysyłki zamówienia.

 

W przypadku faktury na firmę MUSI BYĆ PODANY NIP.

 

Dane zamawiającego i adresata przesyłki (mogą być różne), adres e-mail. Prosimy też, byś wybrał hasło, które odtąd będzie otwierało Ci dostęp do Twojego konta na tropy.pl. Posługując się hasłem, będziesz mógł kontrolować stan realizacji swoich zamówień na stronie Twoje zakupy, a podczas kolejnych wizyt w sklepie unikniesz powtórnego wypełniania formularza danych

 

Polecamy zastosowanie hasła co najmniej pięcioznakowego, które należy zapisać.

 

W przypadku jeśli zapomnisz hasło naciśnij Nie pamiętasz hasła? w oknie logowania i po podaniu adresu e-mail użytego w czasie logowanina i wpisaniu kodu z obrazka  zostanie wysłany na wskazany mail lik aby wygenerować nowe hasło.

 

 

 

 

 

 


 

3. Jak skompletować zamówienie?

 

Każdorazowe dodanie produktu do koszyka powoduje przyciemnienie treści strony i wyświetlenie komunikatu informującego o tym. 

W przypadku dodania do koszyka  produktu, który jest w zestawie pojawi się komunikat o tym.
Można wtedy kupić zestaw w cenie promocyjnej jak również sam produkt.
 
 
 
 

 

 

W odpowiedzi na Państwa sugestie staraliśmy się tak zbudować nowe tropy.pl aby kupujący miał łatwy dostęp do swojego koszyka. 

Koszyk widoczny jest na górze po prawej stronie a także pod belką z kolorowymi oznaczeniami działów.

Jeżeli masz już w koszyku właściwe towary, klikając link prowadzący do koszyka i wejdź na stronę koszyka, zobaczysz w nim informacje o wybranych produktach, wartości zamówienia, wybierając odpowiedni dla Ciebie sposób dostawy oraz sposób płatności pojawi się informacja o wysokości kosztów wysyłki (jeśli wartość zamówienia przekroczy odpowiednią kwotę koszty wysyłki my pokrywamy). Jeśli potrzeba, skoryguj jego zawartość.

 

 


Czas realizacji zamówienia to to czas dostępnośœci towaru (48h, 5-7 dni lub do 14 dni) oraz czas dostarczenia zamówienia do klienta.


 

Przesyłki wysyłane za pośrednictwem firmy kurierskiej powinny zostać dostarczone w ciągu 24 godzin od momentu ich wysłania

Po zaakceptowaniu zamówienia i wybraniu sposobu wysyłki i rodzaju płatności przyciśnij klawisz kontynuuj zamówienie 
 

 

Wypełniamy dane zamawiającego, ewentualne dane do faktury lub dodatkowy, inny  adres do wysyłki

Zaznaczamy dwie ostatnie kratki, piszemy uwagi do zamówienia lub przesyłami ciepłe pozdrowienia dla obsługi sklepu i przyciskamy klawisz kontynuuj zamówienie 

W podsumowaniu jeśli wszystko jest zgodne z zamówieniem naciskamy klawisz złóż zamówienie.

W zależności od wybranej formy płatności pojawi się okno prowadzące do odpowiedniego sytemu.

 

Kopia zamówienia zostanie również przesłana na Twój e-mail. 



 

4. Płatność i wysyłka

 

Szczegóły przedstawia tabela kosztów wysyłki.

 

Płatności obsługuje:

 

Wysyłkę obsługuje:

     

 

 

UWAGI:

Płatność przelewem tylko dla klientów instytucjonalnych, po uzgodnieniu z Biurem Handlowym i przesłaniem "upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy" z czytelną pieczątką i podpisem osoby zamawiającej. Zamówienia bez upoważnienia nie będą realizowane

Do każdego zamówienia wystawiamy Fakturę VAT zgodnie z podanymi danymi zawartymi. Faktura wysyłana jest wraz z zamówionym towarem.

Jeżeli w swojej przesyłce nie znajdziesz faktury, poinformuj nas o tym drogą elektroniczną kontakt@tropy.pl lub telefonicznie (+48 77) 454 36 04. Postaramy się jak najszybciej przesłać duplikat na wskazany adres.

W przypadku problemów z obsługą strony prosimy o kontakt na e-mail: kontakt@tropy.pl 


 

W przypadku przesyłki zagranicznej prosimy o kontakt.

Przybliżone Koszty wysyłki zagranicznej można sprawdzić na stronie Poczty Polskiej 

 

 

 


5. Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

 

Czas realizacji zamówienia to to czas dostępnośœci towaru (48h, 5-7 dni lub do 14 dni) oraz czas dostarczenia zamówienia do klienta.


 

 

Wydawnictwo Nowik  zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwą wiarygodność umieszczonych w nim danych adresowych.

 

Prosimy o uwagi o ewentualnych nieprawidłowościach związanych z realizacją zamówienia.

 

 

Przy reklamacji dotyczącej uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu przydatne będzie przesłanie protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

Szczegóły reklamacji i zwrotów są zawarte w regulaminie w paragrafie 7.

 

W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się z Biurem Handlowym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisać przedmiot reklamacji.

 

Zamówienie zostanie zrealizowane w momencie kiedy towar będzie dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

 

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

 

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

 

Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.